piątek, 9 listopada 2012

Room tour

Cześć kochani :)

Dzisiaj cofam się wstecz do pierwszego dnia u mojej host rodziny. Co mogę powiedzieć, było bardzo milo. W pokoju czekały róże i prezenty. Wszystko było nowe, wspaniale :)
A co do pokoju to podoba mi się, spędzam w nim głównie wieczory. Nie wiem jak długo będzie mój dlatego, że moja rodzina stara się sprzedać ten dom. Chociaż go lubię to nie ukrywam, ze fajnie by było jak by go sprzedali ponieważ nowy dom jest przecudowny :)








Trzymajcie się! :)

2 komentarze:

  1. Masz rewelacyjny pokój, jak w jakimś ekskluzywnym hotelu :)
    Ciekawa jestem jaki będzie ten nowy dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory pokoju. Jak tylko się przeprowadzisz to pokaż nowy dom i pokój. A daleko od teraźniejszego miejsca zamieszkania?

    OdpowiedzUsuń