poniedziałek, 1 października 2012

Happy Birthday!

Happy Birthday to You
Happy Birthday to You
Happy Birthday Dear Magda!
Happy Birthday to You!
Tak właśnie wczoraj zaśpiewała mi moja host rodzina. Był tez tort, były świeczki, balony i prezenty!
Ale może od początku :P Najpierw moja host rodzina zabrała mnie na niedzielny obiad do mamy hostki. Czekała tam cześć rodziny. Byli rodzice host mamy i dwie siostry. Na stole stal wazon, kwiaty i piękne balony z helem z napisami "happy birthday". Generalnie wszystko było w napisy "happy birthday"- talerzyki, talerze, chusteczki i świeczki. Zamówili pizze a mama hostki zrobiła spagetti z pulpetami. Do tego sałatki i caaala miska truskawek!
No i oczywiście najważniejsze- tort, który właściwie nie był tradycyjnym urodzinowym tortem. Był to tort złożony z kawałków sernika, każdy inny smak! Musze przyznać, ze pychotka! Pierwszy raz spróbowałam "new york cheesecake" i choć na pewno nie można porównać go do naszego polskiego sernika jest bardzo dobry.
Na koniec prezenty. Od hostów dostałam bransoletkę na szczęście, od siostry hostki naszyjnik a od rodziców host mamy- kartę na zakupy. Było mi bardzo milo :)
Była to już moja trzecia urodzinowa impreza w tym roku i tez na pewno będę milo wspominać ten czas :)
A dzisiaj powrót do codzienności... nie jest źle :)









Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz