poniedziałek, 8 października 2012

Scrapbooking Day!

Jeśli ktoś z was lubi "art and crafts" to nie będzie się tu nudził!
Scrapbooking to hobby mojej host mamy. Posiada ogromna kolekcje materiałów i dużo pięknych albumów. Kiedy mowie jej, ze chyba ma już wszystko i może założyć swój własny sklep odpowiada- "poczekaj, aż zobaczysz ile mają moje koleżanki". Miała racje bo one mogą założyć swój własny supermarket! :P
Na urodziny dostałam od mamy mojej hostki- kartę o wartości 20$ do Michaels czyli scrapbookingowego raju. Jest to ogromny sklep wielkości dużej lidla gdzie kupisz WSZYSTKO czego tylko potrzebujesz do stworzenia albumu i nie tylko. Jest jeden minus...nie jest to tania zabawa :( Nie bez powodu moja host mama nazywa swoją kolekcje majątkiem.

To jest mój starter: Album, Papier, Naklejki, taśma. Wszystko ok. 48$. W porównaniu do kolekcji mojej host mamy to co mam to nic :)


...ale na tym się nie kończy. Mniej-więcej co dwa miesiące jest organizowany Scrapbooking Day! Czyli całodniowe warsztaty. Koszt kolejne 45$. Byłam ciekawa wiec się zapisałam i nie żałuję bo było bardzo fajnie. Jednak myślę, że następnym razem kupie sobie za to nowe spodnie :P

Coraz bliżej święta..Urocze, niestety nie moje :(

Mila pani, zresztą jak wszystkie amerykanki.

a tutaj moja host mama <3 i jej siostra. 




Pierwsza strona mojego albumu.


Uwaga! Scrapbooking wciąga! 
Trzymajcie się! :*


1 komentarz:

  1. Ej wygląda to wszystko super ;) Kurcze też bym chciała taki album ;)

    OdpowiedzUsuń